Hämtat saker från huset

God kväll på Er :)

Jag körde till mamma vid halv fem kanske, men då skulle hon och moster ner och slänga massa saker på återvinningscentralen så jag fick gå runt och titta lite och se vad jag ville ha med mig hem..
Sen kom H och hjälpte mig att ta ut skåpet som jag skulle få ta med hem, det gick kanon och snabbt...
Sen fick jag med mig, ballonger, papperstallrikar, muggar, en servis som jag älskar, några sällskapsspel från sommarstugan och lite tyg, luftmadrass plus pump och ett våffeljärn :)
H blev nog inte så glad, men det blev i alla fall jag och det blev snyggt dessutom..
Nhee nu ska jag titta på Arga Snickaren och dricka mitt te :)

Sov gott så hörs vi imorgon!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0