Inget bord och inga stolar!

Hej på er !

Igår skulle vi ju ha hämtat bordet och stolarna men de fick inte plats i bilen så vi måste fixa ett släp först.. :( trist med så är det ibland. Det var dåligt planerat av mig, så därför ska jag ringa till min farbror idag och fråga om jag får låna deras släp så vi kan hämta det ikväll.. Sen har jag fullt upp denna veckan med både lite skrivande, städning och bakning.
Jag har ju lovat att ha med fika till fredag, sista dagen på praktiken :/ Kommer bli så trist att lämna alla de goa arbetarna där.. Men vem vet kanske jag kommer tillbaka lite senare :)

Idag hade jag tänkt att skriva på min rapport till skolan, men det är så svårt att komma igång.. :/ Jag har alltid haft det lätt med att komma igång när jag ska skriva om något men denna gången går det inte.. ??
Men ska försöka i alla fall..
Sitter just nu och läser igenom mina anteckning och äter potatismos och fiskpinnar, det är det enda jag äter när det handlar om fisk :) Hihi sicken liten barnrumpa jag är..

Nehe mina vänner, nu får jag nog fortsätta med det jag ska göra idag :)
Ha en trevlig dag/kväll så hörs vi kanske senare!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0