Inredningstips!

Jag har letat lite på internet nu och sett lite olika produkter från Åhlens och Ikea. Det är mycket fint men mycket som kostar också. Jag tycker att vissa saker är väldigt dyra och borde egentligen inte kosta så mycket..
Men jag har tagit fram några produkter som jag tycker är i min klass om jag ska gå efter min ekonomi..
Just nu har jag mest tittat på vilka färger och kombinationer som passar och detta är för ett rum med antingen vita väggar och en fondvägg i antingen svart eller brunt.. Men det kan även vara en fondvägg i lila..

T ex: denna soffan för 2 595 kr, väldigt stilren och snygg för att vara Ikea.

Jag har hittat några kuddar som också skulle passa till den..

Denna hittade jag på Åhlens hemsida och den kostar 155 kr, vilket jag tycker är ganska dyrt men det skulle passa så fint ihop med den bruna soffan..
För att framhäva soffan lite mer kan man köpa en liten pläd i vitt och sen fortsätta följa dessa färger.. Vit, Brun och Svart. Ibland kan det bli trist beroende på vad man har för färg på rummet, men till detta skulle jag tycka att ljuslila och svarta panelgardiner skulle vara fint. Om man sätter den ljuslila bakom den svarta får man ändå lite färg på rummet, om man nu inte gillar vit, brun och svart. Man kan också dekorera sitt soffbord med en lila eller orange duk och några fina ljus och ljusstakar. Det blir en riktigt mysrum.. :)

Så för soffan och kuddarna (man behöver 2 tycker jag) blir det 2 905 kr.
Det man dekorerar med beror ju helt på vad man önskar ha i rummet såklart :)
Nu har jag kommit med ett förslag.

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0