Känslan av att förlora något!

Hej på er!

Idag har jag, mamma och syster varit nere i Skeppevik där vi har vår stuga och ordnat lite med städningen.
Mäklaren och de nya ägarna skulle komma och skriva på pappren och mamma skulle förklara lite om stugan och vad de behöver tänka på. Under bilfärden hade vi på en skiva med Beyonce och de var mest lugna låtar, vilket gjorde att man tänkte tillbaka på alla de år man har varit där nere. Mamma och pappa köpte stugan 1996, vilket menas med att jag var 6 år och syster var 3 år. Vi har haft denna stuga i 13 år, fattar ni hur mycket vi har varit där nere, och nästan varje sommar har vi haft vänner, släkt och fester där nere, men allt det är slut nu :/
Men när de nya ägarna blev jag både glad och ledsen, det visade sig att det var en familj med två barn, nästan i samma ålder som jag och syster var när mamma och pappa köpte stugan. Det var nog det enda positiva tror jag. Jag kunde inte riktigt se mig dem som stugägare speciellt inte till den stuga som har varit vår i så många år..
Hoppas de kommer ta väl hand om den, för det är en underbar stuga med underbara sidor och så många minnen jag har från denna.. Konfiramtionen är en av dem, när jag läste där tillsammans med min BB kompis Ida, vi hade så himla roligt, de fina åskvädrerna när man satt uppe med mamma och tittade på blixtrarna och lyssnade på mullrandet och regnet som öste ner på altantaket.. Usch det är så svårt att förstå vad som har hänt..
Vill bara ha den tillbaka..! Detta är min känsla av att förlora något så värdefullt!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0