Lång dag!

God kväll!

Vaknade idag vid 08.15 av Henke och Kusinen, de gick och gjorde iordning frukost och jag sminkade mig och tog på mig kläder.. Frukosten idag blev rostade mackor, oboy och kaffe :) Tack för frukosten.
Sen vid 09.45 körde jag hem till mamma för vi skulle fixa lite saker innan jag och syster skulle ner på loppisen i föreningslokalen i Grimslöv.. Roligt att umgås med sin syster lite, det blir inte att vi träffas så mycket eftersom hon är i Norrköping, men nu har hon Höstlov och då ska vi passa på att träffas och hjälpa mamma med huset..
Det gick faktiskt ganska bra på loppisen, synd att det inte var så mycket folk där som köpte men lite fick vi in i alla fall..
Sen körde vi hem till mamma och jag fick kaffe och chokladbolle.. Gott!
Sen gick jag och syster igenom lite andra lådor med gosedjur, spel och pussel. Mycket ska vi ge bort och andra saker slänger vi.. Men jag hittade en nalle som jag hade när jag var liten och den är rosa, ovanligt va??

Jag ger dagen en stjärna i kanten för att få ha umgåtts med syster min :)

Hoppas ni har haft en trevlig dag trots regnet..

























Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0