Måndag = ny vecka!

Hejsan på er!

Har börjat ännu en vecka på praktiken och Fresh..:)
Kommer tidigare än min handledare idag så jag började skriva lite till presentationen som vi ska ha när vi kommer tillbaka till skolan..! Gick faktiskt ganska bra, jag hämtade en kopp varm choklad innan jag började vilket var mycket gott..!
Snart kommer min fina vän Ann-Sofie, vi ska titta på film och snacka lite om allt egentligen!
Hoppas hon stannar ett tag, vill ju inte vara själv så länge..!
Saknar min Henke så otroligt mycket, blir ju nästan lite galen här hemma när allt är så fint överallt. Förutom i sovrummet, just nu sover jag i soffan vilket gör att sängen har förvandlats till en garderob.:)
Men det vet ju inte Henke så just nu gör det nog ingenting..
Jag måste i alla fall ha fixat iordning innan han kommer hem vilket är på torsdag natt eller fredag natt.!
Hela denna helgen blir det gymnastik och det kommer bli så skönt när detta är över men jag hoppas att det kommer bli roligt.. !
Nehe mina vänner nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan vännen kommer!
Ha en bra dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0