Mår lite bättre!

Hej igen!

Nu mår jag lite bättre, eftersom jag inte körde till praktiken idag har jag läst på lite hemma och börjat lite med presentationen.
Jag kommer bara presentera produkterna som de säljer och även intervjua en person som jobbar som teknisk support, vilket menas med att han/hon svarar på frågor angående deras produkter och kommer med råd och tips. Eftersom jag har jobbat med honom/henne i två veckor tycker jag att det vore kul att presentera det på något sätt som får lyssnarna intresserad..
Det är väldigt roligt och intressant att vara med och lyssna på hur han/hon går tillväga när det gäller att hjälpa kunder/företag men också privatpersoner!
Det känns så dumt att inte åka dit idag, men jag behöver nog en dag hemma för att ta det lugnt, har ganska mycket att tänka på just nu som jag behöver gå igenom..
Hoppas ni får en bra dag:)
Ikväll kanske jag ska baka bullar igen, de är redan slut! Haha!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0