Ny vecka!

Hejsan på er!

Måndag idag, sista veckan på Fresh. Usch det känns så tråkigt.
Jag har trivts så bra där och alla har verkligen varit så snälla och omtänksamma.
Kommer sakna det.

Sitter just nu och skriver på rapporten och presentationen. Det är svårt att komma igång.
Jag tycker det är enklast att göra en kom igång lista, man skriver ner de saker man vill ha med och frågar sig själv om andra skulle tycka det är intressant eller inte.

Jag tycker att det vore intressant att ha med en intervju, så jag har intervjuat min "handledare" som jag har nämnt tidigare i bloggen och det var faktiskt intressant, fick reda på mycket om företaget och hur han/hon tar kunderna och vad han/hon tycker är viktigt.

Men men.. Ska snart hoppa in i duschen sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på!
Ha en trevlig kväll!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0