Så mycket att tänka på!

Hejsan på Er :)

Idag har jag varit i skolan och pluggat bokföring, inte det roligaste men när man hade kommit in i det gick det bra:) tack vare Mimmie och Janna, tack för att ni lyssnar och ge mig tips och råd :P
Väntar på Henke just nu, känner att jag behöver lite mys och omtänksamhet innan jag åker till mamma...
Men jag får väl inte hoppas för mycket..
Ringde till CSN innan och skulle fråga lite angående studielån, men den killen jag pratade med verkade vara stressad och jag orkade inte ställa alla de frågor jag hade.. Så jag gick in på deras hemsida och skickade ett mail istället, hoppas bara det kom fram..
Eftersom jag inte jobbar längre på Matöppet har jag ingen extra inkomst utöver studiebidraget, så det är väldigt jobbigt att klara sig på en månad med det lilla jag får.. Vilket även gör det svårare för mig att betala saker här hemma... Hoppas bara att H förstår..

Vet inte hur länge jag kommer vara hos mamma idag, men det blir nog en stund.. Det är faktiskt skönt men också jobbigt att gå igenom allt som ska sparas och slängas i huset.. Usch bara jag tänker på det svider det i hjärtat..



Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0