Söndag igen!

Hej på Er!
Hoppas alla har sovit gott, det har jag gjort. Kändes som om klockan var jätte mycket igår när jag gick och la mig men hon var bara 21.35.. Jag hade redan ställt tillbaka klockan en timme så egentligen var hon 22.35..
Sov gott hela natten i alla fall, vaknade till ibland av någon konstig anledning??
Jaha nu har denna helgen också gått i rusande fart och idag väntar ett besök hos mamma igen för att gå igenom jul/ och påsk saker.. Det är faktiskt ganska roligt, vi behöver julprydnadssaker här hemma så det är perfekt.. :)
Jag kommer verkligen sakna huset, har nog inte riktigt fattat att det är sålt och att vi inte komma vara där mer.
Synd bara att personen som ska förstå inte gör det ..
Men men, idag ska också försöka göra klart min excel uppgift men fattar ingenting tyvärr. Kommer gå åt skogen på dataprovet på tisdag.. Har även en presentation i försäljning.. Usch stressen kryper in i kroppen på mig nu..
Önskar att man bara kunde skaka av sig den direkt.. Tyvärr är det inte så enkelt.. Inte enligt mig..
Har jag tur kanske mamma kan hjälpa mig!
Ikväll blir det tv från kl 18.05-21.00..
18.05-19.00 One Tree Hill
19.00-20.00 Top Model 12
20.00-21.00 Ensam mamma söker

Sen blir det kanske sängen:)
Är ledig imorgon så eventuellt blir det solning med mamma i Alvesta. Me like the sun!


Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0