Tjingeling!

På er allesammans=)
Hoppas ni alla mår bra som kommer och tittar in på min blogg!!

Jag har precis kommit hem från praktiken och dagen har gått mkt fort, eller hela veckan har gått fort!
REDAN FREDAG!! vad hände med de andra dagarna???
Hoppas bara att nästa vecka går lika snabbt när Henke är i Norge :/ Tråkigt att han ska dit, men det blir ju som sagt klirr i kassan..!
Eftersom jag inte har något jobb numera så måste jag "leva" på honom, vilket inte är riktigt rättvist för honom!
Usch det är faktiskt jobbigt, men det finns ju som sagt inga jobb just nu, får helt enkelt vänta..

Ikväll ska vi nog bara sitta hemma och ta några öl..=) Idol ikväll eller?

Imorgon blir det nog in till stan..=) Längtar!

Annars händer det inte så mkt i mitt liv..! Väntar på att allt ska lösa sig egentligen om det nu kan det ?

Hoppas ni får en trevlig kväll!!
Loove/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0