Last night!

Hejsan!

Igår var det en super bra dag, först var det vislanda marknad som jag och Henke gick på tillsammans med mina kusiner, lillasyster och Ola.. Köpte bara lite marknadsgodis, mycket gott. Tog slut redan samma dag:)
Sen skulle vi fira morfar, men han var tyvärr sjuk. Men vi firade honom ändå hos min moster..
Efter maten och fikan åkte jag, mamma och lisa in till Växjö och det var super roligt och bra..!
Vi var där i 3 timmar.. Bara satt och pratade och pratade.
Sen körde vi hem och jag gav hundarna mat medan Lisa skulle packa sin resväcka inför resan hem till norrköping idag!
Henke och Ola kom och hämtade oss..
Sen åkte vi allihopa till Vislanda och då kom även Becka, Martina och Becka hit och hälsade på och vi satt och snackade en liten stund och de fick kolla på lägenheten:) Mysigt!
Efter ett tag kom även Emma, Emmie och Janni och då började förfesten på riktigt :) hih! Sen gick vi allihopa till hotellet men där fanns det ju inget folk så vi gick vidare till Evas och där var det FULLT med folk..
Man kunde knappt dansa.. Så himla rolig kväll.. Träffade Becka, Martina och Becka igen utanför Evas och det är så himla roligt att umgås med dessa tjejer för de är så underbara..:)
Vid 2 på natten begav vi oss hemåt och sen var det dags för sängen.. Gott med att sova!

lördagen blev klart bäst och fredagen spenderades med Henke framför tv:n med öl och popcorn <3
En lyckad helg!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0