Solen skiner men kallt är de!

Hejsan på er!
Idag har jag haft tenta i företagsekonomi, jag hoppas att det gick bra. Alltid lika nervös och spänd.
När jag kom hem kollade jag i brevlådan, en ny se & hör tidning och en HM tidning! UNDERBART!!
Nu har jag läst färdigt båda två och har absolut inget att göra, sa att jag skulle dammsuga men orkar inte det..
Hade gärna velat hitta på något med någon idag, men palla göra de nu..:/
Varför ta en tenta så oerhört mycket energi av en?
Det blir nog till att kolla på en film och mysa i soffan, sen ta en dusch.. Åh vad det lät skönt!
Sen ikväll blir det till FHS och hälsa på flickorna:)
Imorgon är jag ledig vilket innebär städning och att tvätta.
Men sen på fredag då ska jag till frisören och fixa håret:) Åhh vad jag längtar!
Men men ska göra lite mat också innan Henke kommer hem, idag blir det nog köttbullar och makaroner!
Vi är ganska enkla människor har jag kommit fram till. Vi har inte ork till att stå i flera timmar och laga mat!
Simpla och enkla människor är vi, japp japp...

Ha en skön och bra dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0