Gårkväll



Hejsan!
Det var riktigt fint väder idag på morgonen men det försvann visst lite..
Börjar komma in mer och mer moln nu, det gillar jag inte.. Vi ska köpa stolar, lack till bordet och vaxduk idag!
Igår satt vi ute på kvällen och drack lite jag, H och F.. Riktigt mysigt och ikväll ska vi göra samma sak, eller vi ska grilla också.. Mumma!
Idag åker syster hem också :( Men först ska vi in till stan och shoppa lite och äta på Mc-donalds.. Hihi! Måste ju hitta på något roligt nu innan hon åker. Känns som hon har varit här i evigheter men det är så trist att hon ska åka igen och jag får alltid den känslan att jag kanske inte gjorde fler saker med henne när hon ändå var hemma .. usch!



Me and my sis!

Nehe nu ska jag ta på mig ett par andra kläder och sen får vi nog åka in mot stan :)
Ha en trevlig kväll, kommer bilder från dagen senare!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0