Grilldax!

Hej svejs!

Idag vaknade jag faktiskt vid halv nio och det var ganska skönt :)
Plockade undan lite, åt frukost och diskade sen ringde farmor och undrade om jag ville hjälpa dem att tvätta av deras staket och det säger man ju inte nej till.. Så jag körde dit och började tvätta och skrubba.. Vad fint det blev, men jag hann inte så långt förrän det var middags dax och sen behövde jag köra hem.. Har en förkylning på G och det är inte så kul.. Om jag är förkyld får jag inte träffa pappa :/ Nu hoppas jag bara på att det inte blir feber av att..

Sen körde jag och handlade inför ikväll då 3 snygga tjejer kommer hit och grillar med mig :P
Till efterrätt blir det marängswish :) Mumms!

Jag har även hunnit städa av golvet och gjort iordning ute på baksidan.. Ska hoppa in i duschen snart för min kusin kommer efter jobbet vilket är efter 3.. Då ska vi sätta oss ute och snacka lite och fixa iordning sallad :)

Imorgon väntar det studienbesök med skolan och sen kommer Älskling hem.. Åh vad saknar honom <3



Sötnos!

Ha en trevlig kväll.

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0