Längesen nu!

Hej på er Godingar :)

Jag har haft lite mycket att göra eller min syster är hemma över påsklovet, så jag har med henne att göra nu..
Denna veckan har vi tagit det lugnt, i tisdags var jag på studiebesök i Växjö med klassen och det var faktiskt intressant.. Sen när jag kom hem spelade vi Super Mario och sen var det dags för tv-tittande resten av kvällen.
I onsdags var jag ledig men jag pluggade med mitt projekt som ska vara klart nästa vecka by the way.. Sen hjälpte vi morfar att städa lite innan fotografering av huset.. Efter det gick vi upp till kusinen för att bli fina i håret.. Mycket bra! Resten av kvällen kollade vi på tv.. Varje dag denna vecka har jag ringt min sötnos som är i Norge och jobbar. Tråkigt att vara själv men tur är så har jag syster här.. Men hon åker på lördag och Sötnos åker på söndag så då blir man helt själv igen :/ Tradigt men sant.. Idag kommer han hem åhh vad jag längtar tills jag kan få krama honom igen.. I helgen blir det att dricka lite och om det är fint väder blir det kanske lite grillning..
Hade första grillningen förra lördagen tror jag att det var och det var väldigt mysigt:)

Nehe nu ska jag försöka hjälpa syster lite , vi spelar Super Mario :P
Ikväll blir det PIZZA.. gott!

Ha det bra!



Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0