Oboy vilket vackert väder!



Oj vilket fint väder det är idag.. Vaknade vid tio över sju redan, och då väcktes jag av solen och ett sms av min älskade skatt.. Och naturligtvis kunde jag inte somna om.. Varför ska man aldrig kunna sova länge när man väl får... Usch!
Körde och slängde lite skräp och sen hälsade på pappa en runda.. Både gäspade ifatt idag.. Undrar varför vi var så trött egentligen.. ?
Sen gick jag ner på stan en vända och köpte två te koppar som passar perfekt till köket:) hihi!
Visar bild senare...
Hälsade även på dem på Hemmakväll.. Mycket trevligt, saknar dem ganska mycket !

Efter stan åkte jag hem och åt en liten bit mat och sen smsade Frida och frågade om vi skulle ut och gå och det säger man ju inte nej till, hellre ut och gå en sitta hemma och uggla.. Tack för att du leker med mig <3 hihi!

Efter får lilla vandring satte vi oss på baksidan och drack kaffe och åt lite glass.. Ibland förtjänar man det lilla extra.. Sen gick hon hem och vi plockade undan och sen hämtade jag lite skolböcker och började plugga..
Så nu är jag klar med det och har satt mig till ro här vid datorn.. Men ska snart ut och sätta mig igen..
Vet inte vad jag ska göra nu?? Förslag någon..

Jaja men det var en liten uppdate..

You are on my mind every day...

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0