Ronneby Brunn

Hejsan!

Nu har en hel helg gått igen och H är tillbaka i Norge för en veckas jobb.. :(
Tråkigt att vara ensam men ändå skönt att sakna honom några dagar, då blir det alltid så mysigt på helgerna :P

I fredags åkte jag med gymnastiken till Ronneby Brunn för att ha en liten kurs, äta god middag, dricka gott och umgås.. Det var en riktigt rolig helg med mycket skratt, diskussioner och planering inom vår förening..
Det gick faktiskt bra och på lördagen var det dags för lite grupparbete och sen vid 15.30 packade vi in oss i bilarna och körde mot Grimslöv igen.. När vi väl kom till Grimslöv fick jag vänta på H..
Sen när jag kom hem var syster här och vi spelade lite spel och snackade om hur hon har det i Norrköping..
Alltid lika trevligt när hon kommer ner.. Sen på kvällen var det tänkt att vi skulle dra bort till Ewa's men tror ni inte jag somnar vid 21.00 och sover fram till 22.10 och sen går jag och lägger mig igen och sover till 00.00 då väcks jag av H som säger att vi ska gå och lägga oss i sängen.. Vad f*n hände där liksom??? Jag ville ju till Ewa's .. Typiskt!

Så på söndagen vaknade jag vid 9.00 och då kom jag på att jag hade missat alltihop.. Då blev jag arg, men visade det inte så mycket eftersom syster var här också :)
Sen åkte H och mamma kom hit innan jag skulle köra dem till tåget..





Min söta syster och jag :)

Efter det handlade jag lite och sen var det dags att spela Bingolotto med Becka och Jesper.. Vann såklart ingenting.. Typiskt! Sen körde dem och jag tog plats i soffan för att sova..
Prata med H också när han hade kommit fram till husvagnen och sen kollade jag på tv, tills jag ville sova!

Jaa det var min helg..

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0