Såjaa!

Hejsan på er!

Idag vaknade jag av alarmet.. Riktigt skönt att slippa vakna tidigare.. Jag somnade vid 10 tiden igår och det var riktigt skönt..
Åkte till skolan och hade ett möte i ca 40 minuter sen körde jag hem igen.. Hade bara detta möte idag!
Väl hemma kom jag på att jag har inget att göra eller jag hade inget jag orkade göra, kände hur trött jag var..
La mig på soffan en stund men sen blev jag för rastlös och började städa lite istället.. drog några drag med moppen och sen var det klar tyckte jag.. Haha :)

Men sen kom jag på att jag skulle köra bort till Bilservicen och kolla batteriet i pappas bil så jag körde bort dit och som tur var kunde de fixa det med en gång.. Så nu har pappa ett nytt batteri i bilen.. :) Bra jobbat !
Känner att jag börjar bli lite hungrig, jag tog fram hamburgare och bröd igår som jag ska laga till nu..

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske kan tvätta en eller två maskiner innan gympan ikväll..
Men först behöver jag köra till affären och köpa Melodifestivalen, tjejerna ville ha ett tema ikväll så det blir melodifestivalen :P Kom på en riktigt bra lek också som vi kan göra..

Efter gympan blir det nog lugnt och sätta sig till rätta i soffan och planera lite på en uppgift..



Hoppas ni har en bra dag :)

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0