Att söka jobb!

God morgon!

Vaknade vid halv nio, somnade redan vid tio igår och guud vad skönt det var :)
Satt nästan hela kvällen med att skriva om mitt CV så det skulle vara lite mer intressant.
Men fy fasen vad svårt det är egentligen, hur ska man egentligen veta vad företaget är ute efter? Hur ska man vara som person för att få jobb hos dem? Näe det är lite komplicerat ibland men oftast kanske man vet vart man vill söka och därefter skriver man ett CV som är mer intressant för ett specifikt företag än om man ger till flera olika..

Det här gör mig egentligen ännu mera trött i huvudet och TV:n orkar jag inte sätta igång.
Ska in till stan idag och köpa lite födelsedagspresenter.. En till kusinen och sen till Baby..
Som jag skrev igår ska jag få köpa kläder till honom :) Eftersom vi åker till Brasilien snart ska jag gå efter ett tema!
Åh jag längtar tills vi åker men ändå börjar jag få sån riktig flygfeber :/
Måste hämta väskan, måste börja packa, tågbiljetterna ska betalas, vi måste bli vaccinerade, få tag i en kamera som fungerar, växla pengar m.m.

Eftersom H jobbar fram till torsdagen måste jag fixa med packningen innan han kommer hem, för sen på fredagen åker vi tidigt på morgonen. Så ni som känner mig vet vilken press jag kommer ha och inte nog med ska en hemtenta in innan dess också.. Men som tur är kanske jag kan planera mig fram till den veckan så allt ska vara klart :)

Nehe dags för att tvätta lite också tror jag.

Ha en bra dag!

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0