Barnfilmer!

Hejsan Hoppsan Lillebror!!



Idag är jag på bra humör, har dock lite ont i ryggen.. Har suttit i soffan för konstigt tror jag!
Jag har i alla fall varit i skolan idag och lärt mig om organisationsscheman, olika teorier och företagskulturer.
Fick hem en uppgift som ska göras till nästa vecka så håller på med den nu!

Jag håller på att leta efter barnfilmer, ni vet alla disney klassiker som man kunde se hur många gånger som helst.. Åh vad jag älskar disney filmer.. Inte alla men de flesta..
Jag är just nu mest intresserad av Aladdin, Peter Pan, Snövit, Törnrosa, Svärdet i stenen.. Åhh finns ju hur många som helst.

Igår bakade jag som sagt bullar och det fanns några över så nu har jag käkat två stycken redan.. :) Mums!
Ska snart till affären och handla lite riktig mat.. Fick "lön" idag eller vad man nu ska kalla studiemedel..?
Så jag har betalat alla räkningar så nu behöver bara min man betala två räkningar av 5 stycken..

Imorgon ska jag in till stan för att handla present till honom :) Det får bli KLÄDER!!
Hoppades att han skulle önska sig det och detta året hade jag tur med det i alla fall :P
Kvällsmaten blir nog Risotto :)

Ha en bra eftermiddag/kväll..

Vädret är inte tilltalande idag så därför:

tummen ner!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0