Födelsedags kalas!

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan och läst projektledning..
Det gick bra även ifall det var första dagen med den kursen.

Åkte hem vid halv tre tiden sen diskade jag undan all disk, fattar inte riktigt varför inte mannen i huset kan diska på helgerna om jag ska göra det i veckorna? ..
Sen har jag bakat bullar och haft besök av min underbara vän. Tack för att du bryr dig <3

Massa bullar blev det och många har lagt sig i magen nu.. Har plockat ner några i frysen i alla fall.
Det blir födelsedagskalas här hemma i helgen förhoppningsvis, min KÄRA POJKVÄN fyller år IDAG!
Tråkigt att han är i Norge på sin födelsedag, men jag tycker att det är bra då jag har tid att köpa presenter till honom på torsdag.. Tror jag vet vad jag ska köpa :)

Nu måste jag gå till affären och handla mjölk innan det stänger, sen blir det nog en skön dusch..
Måste också laga lite mat till imorgon.. Skola imorgon igen!

Ha en trevlig kväll :)



Saknar min skatt <3

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0