Jobbehelg!

Goo kvälle!
Jobbat idag också, började som vanligt vid sju.. Men imorse vaknade jag inte på en liten soffan utan i min säng med min älskling bredvid mig.. Precis som det ska vara!
Men på söndag åker han igen och då blir det nog soffan igen tror jag minsann.. Men får inte ligga i soffan så länge till för älsklingen.. Hm!
Igår innan han kom hem hann jag med att baka lite 5-minuters kola :) Mums!
Så vi satt och smaskade på det hela kvällen och sen somnade jag i soffan, som VANLIGT!
Imorgon blir det jobb igen och sen ska vi ut till svärföräldrarna och äta mat och inte vilken rätt som helst utan min favorit rätt WOOK.... Jag och H ska lära oss att göra det så de har kurs för oss imorgon :P
Nehe nu ska jag nog äta lite rån med marmelad och ost! Kolan blir efterrätt!
ha en skön kväll!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0