Mitt huvud sprängs snart.....

Grrrr, har haft ont i huvudet hela dagen...
Drack inget kaffe på morgonen för mådde inte så bra och var kände ingen riktig glädje till att ta en kopp..
I och för sig började jag jobba vid 07.00 idag så det var kanske därför.. I alla fall, men sen vid 11 tänkte jag "nae jag behöver nog en kopp i alla fall" så jag drack en kopp och huvudvärken var fortfarande kvar..
Sen tänkte jag "jag har ju inte öppnat dörren så den friska luften kommer in" sagt och gjort men ingenting ändrades..
Vid halv tre sa jag tack och adjö till de andra i personalen för mitt pass var slut, körde hem till pappa för att packa in alla sakerna jag hade haft där i veckan.. Tänkte att jag behöver nog en riktig kopp kaffe så jag satte igång en kanna.
Men NU är värken fortfarande kvar och jag vet inte vart jag ska ta vägen, vill verkligen inte göra någonting..
Självklart när man mår dåligt måste man åka och handla också, men jag tänkte att jag skulle vänta in min kära pojkvän så vi kunde handla tillsammans..

Åhh ikväll ska jag göra 5-minuters kola var ju år och dar sen jag gjorde det.. Men jag kommer fortfarande ihåg hur gott det var.. :) Mums!
Behöver köpa något till middag imorgon med.. Börjar jobba vid 07.00 imorgon igen..



Aj aj mitt huvud!

Blir nog en kopp te ikväll också..

Det pratades om att det kunde bli åska ikväll, kanske är det därför mitt huvud nästan sprängs???
Får väl se!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0