Rastlös!



Idag är vi väldigt lata..
Gick upp vid tjugo över nio kanske.. H gick och tog fram lite frukost.
Snart kommer min lillkusin som vi ska passa i några timmar.

Men jag tror faktiskt att jag ska baka lite bullar idag, VANILJ BULLAR!
Mums, mamma gjorde alltid dessa och idag ska jag försöka få till likadana..
Hm kommer bli svårt men jag ska försöka lyckas..

Ikväll är jag lite sugen på att kolla på skräckfilmer och bara mysa ihop sig med mannen..
Imorgon åker han till Norge igen och då blir det ensamt, men som tur är börjar skolan på måndag!

Vi ska även fixa min bil så det går och köra med den, behöver ju den till måndag egentligen.!
Men det är bra att ha en reservplan så därför står pappas bil och väntar på mig..

Nehe dags för att leka lite :)
Receptet på mina bullar kommer kanske upp lite senare ikväll med resultat :)

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0