Regnigt, ruskigt och längtan!

Usch vilket väder det är idag..

Ny bild.. Tagen idag kl. 10.00.. :)

Mamma ringde vid KVART ÖVER SJU imorse.... Hon trodde jag jobbade men jag låg och sov.. Typiskt!
Men kunde somna igen, vaknade sen igen vid kvart över åtta av att jag var hungrig som fan..
H åkte vid elva igår kväll till Norge och kommer inte hem förrän på torsdag.
Sista jobbedagen var igår och denna vecka är jag ledig men har ändå lite inplanerat!
Idag ska jag lämna bilen på verkstad och hämta ut mitt pass :) Börjar närma sig nu till Brazil Baby!
Sen ska jag låna bil av farmor och farfar för att kunna köra till Skeppevik imorgon för att hälsa på BB-kompisen IDA! :) Syster ska också med, men hon stannar kanske några dagar medan jag kör hemåt igen redan på kvällen!

På onsdag ska jag till Alvesta för att träffa klasskamraten Janna och för att lämna våra CSN papper så vi får våra studiebidrag och lån.. Sen har jag några andra ärenden också! Bland annat att fixa praktik.

Usch vad trött jag blir av detta väder! Bara för att man är ledig ska det vara sånt här skitväder! :/ Jätte tråkigt ju!

v.35 börjar gymnastiken igen och det ska bli så härligt att träffa mina småtjejer! Fast de är inte så små längre!
Jag ska planera massa saker som vi ska göra :)
Jag ska nog sätta mig redan idag och börja planera lite olika saker som vi ska träna på mer.. Kolla lite på andra föreningar och lite andra utbildningar kanske! Oj oj nu bara flyger tankarna i huvudet på mig.. Dags att börja planera!

Ha en trevlig dag!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0