Saknar honom redan!



Usch det är verkligen inte lätt att vara i skolan och sen komma hem till en tom och tyst lägenhet inte!
Visst det hade varit bra att vara lite ensam men jag saknar honom så otroligt mycket..

Får försöka tänka på annat, men jag är verkligen så himla rastlös och bara tanken på att gå och lägga sig ensam i sängen gör mig bara mer ensam.. Snacka om att vara ALONE!!
Haft en bra dag i skolan i alla fall, började med lite information och sen kinesiska historia.. Fasen vad intressant KINA är som land egentligen.. Å sen vilken historia, det finns inte många länder som kan få mitt intresse men nog är Kina ett av dem i alla fall.. Ligger på en andra plats då Brasilien ligger överst :)
Åhh nu är det inte långt kvar tills vi sitter på tåget ner till Kastrup och sen flyget vidare mot Lissabon och sen Natal..
Härligt! 24 dagar med min älskling.. Kan inte bli bättre! <3

Imorgon är det dags för en ny kurs att ta sin början- Projektledning! Hm undrar vad detta kan innebära?
Har lite jobb kring gymnastiken också, ska försöka ta itu med det ikväll när jag känner suget! Just nu tycker jag bara synd om mig själv för att jag är ensam!
Förresten så har jag varit och firat min moster idag, kom nästan precis hem.

Men men!!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0