Tvätt i stora lass!!


Jaa nu har jag hållt på att tvätta hela dagen känns det som..
Nu orkar jag snart i springa upp och ner från tvättstugan, tur att det bara är en liten trappa.. Stackars dem i större hus med tvättstuga nere i källaren, nu förstår jag hur dem känner sig.. :P

Jag har i alla fall hunnit äta lite och gjort iordning lite LIA förberedelser inför skolstarten den 23 augusti..
Måste köpa en pärm också, alla papper ligger huller om buller i en korg-låda.. Vill gärna bli av med dem ju.
Nu ska jag vänta i 1 timme och 20 min på sista maskinen, sen ska jag börja förbreda inför en övernattning hos pappa igen :)
Katten måste in och mat ska fyllas på och toa-dörren ska vara öppen så att han kan använda lådan om han skulle behöva under natten.. När jag är hemma brukar han få vara ute men nu när jag ska sova någon annanstans brukar jag ha honom inne.. Hela jag kommer till ro då..



Today I'm Powerwoman :)

Nehe nu har jag lite plock jag måste göra.. Börjar bli lite trött, hoppas på kaffe sen hos pappa..
Imorgon blir det klippning och sen ska vi fira kusinen.. :)

Efter det börjar jobbehelgen..

Längtar efter dig <3

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0