Work out!

Goo kväll.. !
Hoppas dagen har varit bra för er.
Som sagt började inte min dag som jag hade tänkt, hade ju planerat att sova lite längre.
Men satte mig med gympa papper och grejade lite :P
Så nu tror jag att jag har det mesta under kontroll inför starten!

Känner att jag har fått något gjort idag i alla fall..
Lämnat bilen på verkstan i stan, hämtat passet hos polisen, varit på systemet åt mamma, hämtat bil hos farmor och farfar, tränat i 30 min och snart ska jag duscha och göra ansiktsmask..



Saknar min älskling <3
Så där nu har jag pratat med mamma i 30 minuter.. Det blir lätt så när hon har börjat plugga igen och inte är hemma!

Nehe nu får jag nog gå in i duschen sen blir det att äta lite kvällsmat.. Tror det lutar åt knäckebröd och honungsmelon :) Mums!

Ha en trevlig afton.
Imorgon händer det grejer, tar med kameran :)

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0