Dags för nya bilder!

Jaa det blir lite inlägg idag, är så rastlös har varit ute och skottat två gånger nu..
Men bilen var ju parkerad på gatan så plogaren hade inte kunnat ta allt så jag fick först ta bort all snö på bilen och sen fick jag skotta garage uppfarten för att få in bilen där och sen skotta där bilen har stått..
Typiskt!
Men jag har kommit på det att jag behöver ta nya kamera bilder både på mig och på H för alla andra har försvunnit från min dator :/ Vet inte hur det gick till?

Nu har farmor varit här också och hämtat kortet så nu kanske det får bli lite film.. F*n behöver ju plugga också men just nu pallar jag inte det :/
Saknar min lille gos..Han ska ju vara hemma och tycka synd om mig och servera massa goda saker till mig, hämta saker till mig och hjälpa mig :)

Men men, nu blir det Jönssonligan :)

Loove/Malin

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner, ny design 3:e!

Jönssonligan är juh så bra!

2010-02-03 @ 15:07:30
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0