Drömmer mig bort!!

Hej hej :)

Jaa idag längtar jag verkligen efter sol och värme.. Framför allt värme!
Har kollat på lite semester resor till bland annat Mallorca och Gran Canaria :) Åhh vad härligt det skulle varit att bara ta sitt pick och pack och flyga iväg 2 veckor bara för att man behöver det! Låter det inte lockande? ..
Är så himla trött på all denna snö och kyla.. Ge mig värme och sol..
Jag har även tänkt på hur denna resa skulle gå till, enligt mig vill jag fira min och H's 5-års dag i ett varmt land med massa goda middagar, långa strandpromenader och festa till det någon kväll här och där.. Det hade varit underbart att åka till Brasilien och det hoppas vi på fortfarande.. Ska bara försöka få ihop denna slant som vi kan tänkas behöva! Men vad gör man inte varje månad joo då shoppar kläder och annat onödigt krimskrams..
Lite skärpning hade nog varit bra..!
Sen har jag även funderat på att åka till Stockholm eller Göteborg och bo på hotell och bara mysa.. Lite spa behandlingar och badande i en varm och skön bubbelpool.. Det hade också varit helt okej faktiskt..!
Men som sagt pengar, pengar och åter pengar..



Men förhoppningsvis kanske vi kan få något att gå ihop.. Eventuellt blir det en resa till Uppsala i april om jag inte minns fel..! Ska också försöka komma upp till systra Mii i Norrköping.. Men får väl se hur det går.

Sen ska jag försöka få igång mitt projekt ännu lite längre.. Förhoppningsvis är jag redo att trädda allt i kraft våren 2011 eller tidigare... Hoppas på tidigare! Vill ut nu!

Idag var jag i skolan och hade B2B en kurs där vi lär oss om försäljning mellan företag och det kommer mitt projekt att handla om till största delen i alla fall.. Men också mot privatpersoner.. Hoppas bara på en lyckad start! Hihi!

Kursen avlsutades idag, men kommer ha en dag till efter LIA-perioden med en föreläsare vilket jag tycker om.. Gillar att få mer kött på benen från olika håll innan allt ska vara klart..

Imorgon väntas det en tenta i marknadsföring så det är nog bäst att jag börjar plugga igen..
Har pluggat nu de senaste dagarna när jag har haft tid.. Det var 6 kapitel om jag inte minns fel som vi skulle läsa igenom och idag fick jag reda på vad som skulle komma på tenta, eller vad man skulle läsa igenom.. Så det känns faktiskt ganska bra.. Då är jag inte helt ute och cyklar!

Jag tror också att det är dags för ett litet inredningstips igen.. Eller vad tycker ni?
Ska försöka hitta lite sidor och produkter som jag tycker verkar intressanta inför våren..
Vad gillar ni läsare för några inredningsprylar? Vad skulle ni vilja veta mer om?
Kommentera gärna :) Det uppskattas är alltid kul att försöka komma fram till lösningar!

Nehe som sagt nu måste jag sätta igång med pluggandet!
Men kanske hinner slänga in ett inredningstips lite senare ikväll :)

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0