Gympa läger!

Hejsan!
Nu är det måndag igen och jag är ledig.. Tack gode gud för det..
Helgen har varit helt upp och ner..
Började med en lugn och god födelsedags middag hos svärföräldrarna.. H's syster var också där vilket alltid är mycket trevligt.. Vi spelade biljard och kollade på "på spåret".. Helt klart en mysig fredag kväll..

Fick åka hemåt vid 11 tiden på kvällen för att jag skulle upp kl 07.30 dagen efter.. Inte riktigt så kul kanske!
Men men vi kom hem och sen efter en stund kom B, M och J hem till oss och snackade lite.. Men jag var så trött och mådde illa.. :/ Tänkte att det kanske var magsjukan eller något.. Men det gick över dagen efter!

På lördagen var det dags för vårt föreningsläger, detta året hade vi ca 40 gymnaster som skulle gympa hela dagarna :) Började kl 09.00 och slutade kl 18.00 för vissa som inte ville övernatta.. Jag åkte hem under eftermiddagen för att duscha och packa det sista innan jag skulle vara tillbaka inför våra aktiviteter..
Åt massa godis och drack läsk gjorde många, jag åt mitt godis såklart :) Sen var det dags för melodifestivalen och tackar svenska folket att de valde en bra låt till finalen i alla fall.. Han erik eller vad han nu hette! :O
Sen var det dags för att sova, i alla fall för gymnasterna.. Ledarna spelade spel under kvällen och hade det trevligt!
Efter ett tag var det även dags för oss att gå och lägga oss..

På söndagen vaknade vi vid halv 8 och frukosten serverades vid 8.. Så det blev lite smått kaos där men vad gör det.. Det är juu läger.. :)
Åt frukost och sen in i sporthallen för att gympa lite till.. I alla fall fram till 12.00 för sen var det korv med bröd..
Sen var det Hej då.. Oj vilken helg säger jag bara..

När jag kom hem blev det kaffe med sötnosen och lite mys innan han skulle åka till Norge.. Usch!
Inte kul, men denna gången är det lite lättare.. Verkar det som.. :/



Nya bilder äntligen :)

Nehe nu ska jag äta klart min frukost sen bär det av till moster för att få massage :)
Mmm, vad skönt :P

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0