Happy!

God dag på er..

Jobbar med marknadsföring idag hemma.. Pluggar till en tenta som vi har nästa torsdag.
Men efter att ha pluggat i några minuter var jag tvungen att kolla min hotmail, och självklart kunde jag ju inte BARA titta den utan behövde även kolla in alla bloggar, bilddagboken, hotmail och hemsidor.. Naturligtvis..
Men idag när jag var inne på Lily's blogg, hittade jag en länk till textilboden.. Ojoj vilken bra sida det var..
Massa fina och prisvärda gardiner, som fanns i alla möjliga färger och mönster..
Det var en glad överraskning eftersom jag letar efter gardiner och nytt påslakan bland annat.. Riktigt fina saker..
Så om ni behöver förnya vardagsrum, kök, badrum eller sovrummet gå då in på den sidan och fynda du också.
När jag får mina pengar denna månaden ska lite av det gå till att beställa lite saker därifrån..

Nehe dags och plugga igen.. Måste nog sätta igång en kanna kaffe om jag ska orka plugga.. Mitt huvud håller på att sprängas..
Sen vid 1-tiden ska jag väcka sötnos som har jobbat natten.. :P Han får faktiskt inte sova hela dagen.. :)

Ha en bra dag :P





Har förresten tagit massa nya kort och de kommer snart in  på datorn det LOVAR jag!!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0