Härlig lördag

Tjooo hejsan :)

Har haft en skön morgon med H :) Ätit lite frukost, och suttit i soffan och myst mest hela dagen..
Jag har varit och handlat lite och nu har vi bakat muffins tillsammans.. Åh vad jag älskar helger :)
Ikväll kommer mamma och syster hit, vi ska dricka lite och titta på Melodifestivalen och dansa lite zumba :P
Har köpt glass, maränger och grädde, eventuellt blir det marängswisch.. Sen köpte jag lite godis och chips.. Hihi!
Tjockis blir man men gott är det :P



Jag och baby har tagit lite nya bilder också men har inte hunnit lägga in dem, blir lite senare.
Kommer bilder om kvällen också när mamma och syster är här. Mysigt!
De ska sova här också, så H har bäddat bäddsoffan.. Så duktig är han! <3
Hoppas inte man blir för trött ikväll bara. Vaknade ganska tidigt idag..

Nehe kära vänner nu ska vi kolla om vi kan göra klart våra fina muffins :)
Tar en bild på dem också sen..

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0