Måndag !

Tjenixen :)

Idag vaknade jag ganska tidigt, drack lite varm chokladmjölk och satt vid datorn en stund..
Sen begav jag mig mot stan för att hälsa på pappa, det var roligt att se hans nya övning.. Står direkt på golvet och det roligaste är att han har sån kontroll på sin kropp och hur han står och vad han ska göra.. :) Stolt blir man!
Köpte lite lakrits och en tidning till honom innan jag körde ner till stan för att byta en tröja, men kunde ju inte låta bli att handla lite till.. så det blev tre linne, två tröjor och en tröja som jag bytte storlek på..
Köpte även en parfym idag, var ett tag sen jag använde det så idag fick det bli en som luktar så himla gott..
Kostade 379, inte så farligt.. Sen körde jag upp till Hemmakväll och då blev det fem filmer där.. Typiskt!
När man inte ska handla så handlar man men när man ska handla så hittar man inget som man vill handla..

Nu ska jag snart ner på möte i Grimslöv med gympan.. Fixat praktikplats nu också under veckorna 8-11
Hemmakväll nere i stan :) Så där kommer ni se mig om ett tag :P

Gött.. Har lite plugg som jag behöver gå igenom ikväll också.
Men se när man kommer hem från mötet kan ta ett tag..

Saknar min älskling <3 Vill bara ha dig hemma.

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0