Mitt paket har kommit

Heej Heej !

Jag har hållt på med tvätten mest hela dagen, sen har jag kollat på tv och ätit för mycket godis.
Sen råkade jag somna på soffan i 1 timme ungefär och när jag kollade på telefonen hade jag fått ett sms avi :)
Mitt paket har kommit, så jag ska köra bort till ICA och hämta ut det snart :)

Sen kom jag på det att jag har ju shoppat en hel del men jag har ju helt glömt att ta kort på det, så jag ska ladda kameran och sen får ni kanske se bilder på alla kläder jag har köpt :)
H kommer inte hem förrän vid 21-22 tiden :/ Typiskt men vad gör det, han kommer ju hem i alla fall :P

Sen blir det nog ännu en jönssonligan film, gillar verkligen dessa klassiker.. Måste köpa den andra boxern också!

Nehe nu ska jag ta på mig ett par andra byxor, kan inte gå i affären i pyjamasbyxor heller! :)
Hihi!
Hej svejs..




Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0