Monday again!

Hejsan på Er :)

Vet ni, jag är inte själv denna vecka... Sötnosen är hemma i veckan, hade inte så mycket jobb kvar i Norge.. Eller på huset som de jobbade på i alla fall, men på söndag åker han igen :/ Trist men nu får jag ha han hemma i alla fall :P
Helgen har varit kanon, i fredags var vi hos kusinen och Ola, sen stack vi ner på Ewas och dansade järnet..
I lördags satt vi är här hemma med Kusinen och Ola plus en liten Frida. Mycket trevligt, sen stack vi tjejer till Ewas för att dansa och ha lite roligt :) Det var en trevligt kväll, hade hoppats på lite mer dans kanske:P hihi men sällskapet var TOPPEN :P

Igår hade vi en slapp dag med massa film tittande och mys i soffan :)
Jag är så glad att min sötnos är hemma.. :P Veckan är lite fullspäckad men det får gå.. Vet ju i alla fall att sötnosen sitter här hemma och väntar på mig :)

Kommer lite bilder från helgen lite senare :P Har inte orkat föra över dem till datorn!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det gympa möte ikväll :) Nice!

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0