Onsdag 24/2

Grattis till oss på vår 4 år och 4 månaders dag <3

Oj vad tiden går fort, just nu saknar jag min skatt.. Ska ringa honom lite senare ikväll, men först ska jag titta på lite filmer som jag har hyrt hem från Hemmakväll. :) Vilken rolig dag det har varit.. Fick göra en skyltning till idag! Mycket spännande och roligt.. Nu kan jag till och med ha användning av min marknadsföring :)
Hih!
Jag hyrde hem:

Julie and Julia
My one and only
The ugly truth


Så nu ska jag titta på My one and only..
Tänkte att jag kanske skulle ge dem lite betygsättningen om det skulle vara intressant :)



Lite senare ikväll kommer syster också, hon har varit på bio..
Tråkigt att vara ensam ibland.. och ibland är det skönt att ha tid för sig själv.

Igår var kusinen här och sov över.. Vi kollade på Varning för Jönssonligan.. H vill inte kolla på mina filmer så jag får göra det innan han kommer hem :)

Loove/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0