Skola!

Goo kvälle.!!

Idag har jag varit i skolan som vanligt :) men jag hade ett möte med min lärare om mitt projekt.. !
Hoppas att det går ihop sig bara..
Kom inte hem förrän vid 16.15 så det blev hem och äta en apelsin och sen direkt till gympan :)
Nu har jag haft gympa, handlat lite och snart ska jag ut och köra igen :/ usch i detta väder.
Men pappa ringde och frågade om jag kunde göra han en tjänst och det är klart man gör det :)
Sen när jag kommer hem ska jag nog duscha och lägga ansiktsmask.. Skönt!



Brukar ju ha mina ta-hand-om-mig-själv tisdag :)
Det är faktiskt riktigt skönt, måste laga lite mat också som jag kan ha till skolan!
Men jag klarar mig nog imorgon också. :)

Ikväll blir det Paradise Hotel i alla fall, mer vet jag inte!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0