Skotta snöö!

Jaa nu har jag varit nere och hämtat en del av kläderna.. Men innan dess gick jag ut i det roliga vädret (NOT) och skottade mig fram både till bilarna och till soptunnan.. Så nu kan man gå dit också utan att få snö in i skorna!
Behövde även skotta framför postlådorna, var ju snö ändå upp till kanten.
Och naturligtvis har jag den andra bilen stående på gatan så den går väl inte att flytta någonstans :/
Attans plogare! Men jag ska ändå hålla mig inne idag om det inte blir så att man blir sugen på något gott..
Har blivit det allt mer nu, men vad ska man göra strunta i allt gott. Nej du tack!!

Men nu är det dags för lite te eller kaffe har inte bestämt mig ännu! ??
Sen ska jag försöka plugga lite marknadsföring och sen kommer farmor och farfar för att hämta ett kort till pappa innan de kör in till honom och hälsar på!

Det skulle tydligen bli storm i eftermiddag så om ni ska ut på vägarna passa på nu! Sen kanske ni inte kommer fram!
Har ni hört den nya MAX reklamen? Men hon från svenska hollywood fruar.. På något sätt låter burgaren inte så pjåkig i alla fall, men alla hamburgare kanske smakar likadant.. Eller vad tycker ni?

Nehe nu börjar jag få ont i huvudet också.. Då blir det nog soffan med te och chips :) Och Jönssonligan!

Hej då på Er sålänge..

Kanske skriver mer senare.

Loove/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0