Sportlov för vissa!


God morgon..
Ja som sagt det är ju sportlov för vissa men för andra ska man praktisera :)
Jag är på Hemmakväll nere i stan och fy tusan vad roligt det är. ! Personalen är kanon snälla och roliga..
Hade ingen aning om att det skulle vara så kul att jobba i en film och godis affär innan men där är jag nu och trivs som fisken i vattnet :)
Idag är det tredje dagen på praktiken och det är alltid en överraskning om vad jag ska hitta på.. Igår fick jag skylta i deras skyltfönster.. Krabbigt att komma in och ut därifrån .. men roligt var det!
Min syster är ju nere från Norrköping också, hon har ju sportlov.. Ikväll kommer hon hit och sover här.. Mysigt!
Imorgon blir det nog att ta det lugnt efter praktiken kanske lite träning..
Efter att jag kom hem från praktiken igår fick jag skotta lite vid bilarna och sen gick jag in och bytte om till träningskläder och började trampa på gåmaskinen i 30 min.. Sen stretchade jag lite och sen hoppade jag in i duchen.
Guud vad skönt det är med en varm dusch efter man har tränat, sen tog jag på min pyjamas som jag fick av mina föräldrar i julklapp och sen tog jag fram lite knäcke och gjorde lite te.. Satte mig i soffan och tittade på Jönssonligan..
Det dumma med att praktisera på Hemmakväll är att man hittar alla dessa filmer som man vill ha.. Nu har jag börjat titta på VÄNNER-säsongerna.. Vill nog ha allihopa.. Får se om jag kanske har råd med det denna månaden, eftersom vi måste ju spara till Brasilien :)



Lite bilder på MOI!!
Har några på gång också, men blir ju aldrig bra på bild.. Tråkigt nog.. :/



Naw min lille Prins, vad jag saknar dig..

Ha en bra dag!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0