Torsdag och städdag!

Inatt kom min älskling hem från Norge.. Han fick väcka mig för jag somnade i soffan.. Eller jag sover alltid i soffan när han är iväg och jobbar..! Kan inte sova i STORA sängen för mig själv.. ;)

Idag på morgon hade jag en tenta i marknadsföring.. Gjorde den på 45 minuter
inte dåligt för att vara JAG :)
Åkte hem och mötes av en nyduschad och söt liten sötnos.. Och självklart fick jag åka och handla kaffe.. Blev lite annat också till maten.. Jätte god middag gjorde min älskling.. Kotletter, potatis och löksås.. Till det blev det en sallad med tomat.. Mums!

Vi har varit på återvinningscentralen och slängt skräp. fixat och donat i lägenheten.. Plus att vi har dammsugit eller H har dammsugit.. Mycket snällt.. :)

Så nu har jag några maskiner tvätt kvar sen ska det mesta vara klart.. Vi ska titta på Vampire Diaries ikväll kl. 20.00 på 6:an..
Till det blir det popcorn, H blev så avundsjuk när jag berättade att jag hade ätit en hel skål själv en kväll här hemma :) Eller det var visst två skålar undet två kvällar om jag ska vara ärlig !

Imorgon får vi se vad som händer, ska hämta mamma ikväll också.. Blir ganska sent men som tur är har jag ingen skola imorgon, är ju alltid ledig på fredagar :) Me like

Nehe nu ska jag försöka hitta på något att göra.. Har ju redan druckit en kopp kaffe också, så att jag kan hålla mig vaken.. (hmhm)

Ha en trevlig kväll..
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0