Torsdag!

Hej igen!

Nu har jag ätit lite frukost och plockat undan lite här..
Har hunnit med en maskin tvätt redan, är inne på den andra nu! Jag hade tänkt att jag skulle plugga lite också.
Måste komma fram till lite saker om mitt projekt. Men har kört fast lite..
Vad har ni för teknik när ni ska plugga?
För just nu har jag ingen motivation till att plugga, kanske marknadsföring i så fall.. Har en tenta på det v. 7.
Jippie (eller Inte).. Men jag fick reda på vad jag fick på försäljningstentan 93,5 av 104 poäng.. Yeah! :)

Men får väl se hur det går med marknadsföringen, boken är lite konstig bara!



Idag kommer min sötnos hem efter att ha jobbat i Norge... Miss you <3
Ikväll blir det godis och mys framför tv:n.. Prata om allt som vi har missat och kanske planera lite vad som händer i helgen..
Hade tänkt att vi skulle gå igenom källaren imorgon och slänga massa saker som vi inte använder..
Hoppas att H går med på det, ska försöka hinna en sväng till H's föräldrar också..

Men nu får jag nog ta tag i allt här hemma..
Film låter som en bra idé... FÖRSTÅR ni vad jag menar, jag säger att jag ska plugga men jag gör det inte, jag komma alltid på saker som kan gå före.. äh jaja..! Får se när jag har lust med pluggandet..

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0