Tufft ibland!

Jaa ibland kan det var lite knepigt att ta sig fram i livet, och man träffar på olika saker.. Det kan både vara dåliga saker men också bra saker.. Livet har en förmåga att överraska oss människor på de mest ovanliga och mest oväntande sätten. Eller hur?

Efter den 13 augusti 2009 blev allt så klart för mig om hur jag behandlar min familj.. Man måste verkligen ta vara på den tiden man har tillsammans för mitt i allt kan det ta slut och det blir aldrig som det än gång varit.
Jag lärde mig detta och nu pratar jag kanske inte mer med min familj men jag bryr mig på ett helt annat sätt. Min mamma är i Enköping och pluggar, min syster är i Norrköping och pluggar och min pappa är i Växjö och tränar för fullt.. Så de dagar man sedan får tillsammans tar man vara på och pratar om allt man har missat. Visst kan det bli lite tjabb ibland men det löser sig alltid.. Om några år kanske man ångrar att man inte umgicks eller pratade så mycket med sin familj, men så länge det inte tar flera, flera år innan så kan man fortfarande göra något bra av det..
Jag har tänkt att nästa gång min mamma och syster kommer hem ska vi åka in till stan och titta på bio och bowla.. Det var så länge sen vi gjorde något tillsammans och självklart ska vi hälsa på pappa :)

Men de kommer inte hem förrän nästa helg så vi får se hur det går... Syster har ju sportlov sen en hel vecka vilket jag inte har.. Börjar min LIA period då.. Jag ska vara på Hemmakväll nere i stan :P Det ska bli riktigt roligt.. Ser verkligen framemot att få jobba med filmer och allt detta godis.. Himmelriket eller vad? :)

Nehe nu har jag slut på idéer och tankar, och jag måste ändå sticka ner och tanka bilen innan gympan börjar..
Sen efter det hoppas jag på film tittande med Gos <3 innan han ska till jobbet.. Självklart ska han jobba natt när han väl är hemma från Norge.. Men men, pengar som alltid säger han... Hm!!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0