Usch tvii och bläää!

God morgon!

Gick upp vid 07.10 för att äta frukost och klä på mig kläder.. Det är ju skola idag också, men efter en stund uppe kände jag mig inte alls pigg och näsan rinner hela tiden varvat av några nysningar då och då.. Usch !
Så det blir ingen skola för mig idag, och inte imorgon heller troligtvis. Beror på hur det är imorgon..
Men känns som att jag behöver vara hemma idag i alla fall och vila och förhoppningsvis är det bättre till imorgon!

I miss you honey <3

Nu måste jag ner och hämta kläderna som hänger på torkning nere i källaren. Behöver nog ha upp så mycket kläder som möjligt innan H kommer hem imorgon..
Mina ögon hänger ner till knäna känns det som, men det är nog lika bra att jag gör klart kläderna och sen placerar jag mitt ass i soffan och ligger där hela dagen.. Jag vet, jag kommer bli rastlös som f*n men då får det bli så!

Jaja!
Blir kanske lite nya bilder idag också, om jag orkar ladda kameran.. :/ Är inte så pigg på någonting just nu.

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0