What ?

Hejsan svejsan :P

Är det redan onsdag, vart f*n tog måndag och tisdag vägen då... Eller vart gick helgen! Nu går tiden fort helt plötsligt..
Idag har jag varit i skolan och igår också.. Vi hade tema dag med tre föreläsare.. Eller två föreläsare och en stand-up komiker.. Riktigt roligt, hade varit tråkigt om han inte vart rolig.. ;)
Men men idag hade vi lite genomgång av vår uppgift och pratade lite om praktik och annat smått och gott.
Imorgon har vi sälj, vilket jag inte tycker jag behöver.. Har redan tre-årig utbildning på sälj... Men får väl se vad det handlar om i alla fall :)
Ikväll blir det gympa också, dag 3 av gympa aktiviteter.. Konstigt att det kan bli så mycket ibland... :) Men kul!!
Jag är så sugen på hemmagjord PIZZA så det får det nog bli imorgon, men jag är också sugen på köttfärssås och spagetti.. Det var så himla längesen jag åt det... H åker till Norge på söndag vilket jag inte gillar.. Men ska skynda mig hem så jag kan få träffa honom en liten stund och säga hej då.. ! Kommer ALDRIG ses mer!!!
Joo då det kommer vi han kommer tillbaka på torsdag men det är verkligen jobbigt och ingen verkar ta det på allvar.. Visst det är som värst söndag-måndag och tisdag.. Men onsdag och torsdag går det väl bra..
Tenta i marknadsföring nästa vecka gör det inte lättare heller precis.. TUSAN!
Är det bara jag som tar skola på allvar? Känns lite så.. Jag kan verkligen inte hålla på med två saker och jag vet att jag egentligen behöver helgen till att träna på tentan men om jag gör det är det fel.. tydligen..
Naaee jobbigt är vad det är, eller är jag bara lipig??

Nu pallar jag inte sitta här och tycka synd om mig själv.. TA TAG I DITT LIV MALIN ...
Gå och plugga och träna nu när du har tid istället..

Ha en trevlig dag/kväll..
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0