1 Januari 2010

Välkommen till året 2010 :)

1 Januari idag och det återstår endast 1 vecka kvar tills jag fyller 20 år.
Har nu bestämt mig för att ha öppet hus här hemma där de som vill fira mig får komma:)
Det bjuds på lite plockmat, efterrätt och lite snacks sen mot kvällen och natten.
Vilken dag det kommer bli.. Längtar redan nu till att förbereda dagen, har massa ballonger och serpentiner som ska smycka hela lägenheten..

Gårdagen var kanon, god mat och roligt umgänge.. Spelade ölspelet efter maten vilket gav sitt resultat för vissa ;)
Men vid 12 stod vi ute och tittade på alla de raketer som sköts upp på den svarta himmeln. Underbart i mina ögon.



En bild från igår :) Min sötaste <3

Vi har ätit mat och bara tagit det lugnt idag, precis så man ska göra efter en rolig och minnesvärd kväll..
Nu är det tv:n hela kvällen, dricka lite öl och sen gå och nana kudden:P

Hoppas ni får ett bra 2010!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0