2 Januari!

God morgon :)

2 Januari idag och 6 dagar kvar till jag fyller 20.. Jag kommer ha nedräkning här på bloggen varje dag nu fram till fredag!

Vaknade vid 8 idag på morgonen och gick upp och drack lite kaffe och åt två mackor..
Målade naglarna och snart ska jag hoppa in i duschen för att sen göra mig klar för att åka till Lidhem!
H och hans kusin ska spela vinterbiljard med deras pappor och jag får väl vara med H's mamma antar jag!
Ska bli riktigt trevligt och det blir nog så att vi sover där, imorgon ska vi fira mig inne hos pappa..
Eftersom det är ganska nära till stan därifrån tänkte vi att det är lättare om vi sover där och sen kör dit på morgonen eller förmiddagen!

Nehe mina vänner, nu ska jag hämta tvätten i torktumlaren och sen blir det till att hoppa in i duschen, eller kolla på film... Har inte bestämt mig ännu :)

Hoppas ni får en bra dag!
Kommer inte skriva fler inlägg idag tror jag inte..
Kanske blir en dagens outfit bild innan vi sticker!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0