6 januari

God morgon på er :)

Vaknade vid halv tio idag och då steg jag upp för att ställa fram frukost till mig och H..
Drömde nog det sjukaste någonsin inatt, det var så äkta. Jag tappade båda mina framtänder och såg ut som en tandalösekärring :) Usch det var hemskt men idag när jag vaknade tycker jag att det låter väldigt komiskt särskilt om man får bilder i huvudet av det om hur det skulle se ut!! Haha :)

I alla fall, efter frukosten hjälpte H mig att ta ner en tv som vi har i gästrummet/finrummet och jag vek ihop lite kläder i källaren och nu tar jag en paus med lite kaffe och surf på datorn..
Eftersom bilen gick sönder igår, så kommer jag ingenstans och jag måste ha bilen imorgon egentligen..
Bil Fan!
Måste ringa till pappa också och berätta den "glada" nyheten.. Åhh vad jobbigt allt blev. Just denna vecka också när det är som stressigast!

Idag hade jag även tänkt att klippa mig och skriva klart min presentation om Lagerhaus som jag ska redovisa i början av skolan.. Nästa vecka med andra ord!
Sen har jag två uppgifter kvar som jag också ska göra men har inte fått tag i denna människa!
Jaja men ha en trevlig dag!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0