7 Januari!

Hej på Er!!

IMORGON SMÄLLER DET
:) Kan ni gissa var jag ska vara vid kl 10.00 imorgon???
SYSTEMET SÅKLART!!! Hahah!

Idag blir det mycket som ska göras, jag och H gick och handlade det sista innan idag och vi har även hunnit med att äta lite mat och druckit en kopp kaffe!
Tvätten går för fulla muggar nere i källaren och snart är det städdax!
Det ska dammsugas, torkas och dukas.. Och imorgon kommer ballongerna upp :) Hihi!

Ikväll ska vi slänga lite skräp och sen vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på, ta det lugnt och vänta in kvällen/natten och gå till sängs.. Imorgon hoppas jag på frukost på sängen såklart :)

Åhh jag kom på att jag skulle köpt tulpaner också ju.. TUSAN OCKSÅ!!
Man kan väl inte komma ihåg allt heller :)
Frisyren får ni se imorgon då blir det lite dagens outfit bilder och sen bilder under dagen :)
Längtar ganska mycket nu faktiskt! Nehe nu ska jag ner i källaren och hitta lite dukar som jag kan ha på borden här, sen blir det nog att dammsuga och plocka undan lite :)

Ha en skön dag!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0